Поза межами безпеки: додаткові можливості аналітики

Технології безпеки – це інвестиції. І, як і у випадку з усіма бізнес-інвестиціями, важливо визначити, як їх найкраще оптимізувати, щоб отримати максимум від вкладених коштів. Як можна вийти за межі безпеки і використати наявне обладнання та технологічні можливості для створення цінності в інших сферах?

Візьмемо, наприклад, аналітику. Ваша система безпеки постійно генерує дані, які можна використовувати для цілей, не обов’язково пов’язаних з безпекою. Аналітика може бути використана для підвищення або підтримки ефективності та продуктивності, автоматизації процесів і покращення економічної ефективності.

Навіть ці приклади використання можуть виявитися надзвичайно цінними, особливо коли йдеться про керування повсякденними бізнес-операціями або про моніторинг середовища для отримання практичних висновків. Це може допомогти приймати більш обґрунтовані рішення і розуміти не тільки те, що відбувається в конкретній ситуації, але й те, що може статися в майбутньому. Ця стаття пояснює, як можна використовувати аналітику для покращення результатів, досвіду та прийняття рішень.

Використовуйте аналітику для отримання практичних висновків

Мережеві камери спостереження зазвичай встановлюються переважно для цілей безпеки. Однак ці камери можуть принести ще більшу користь. Вони не тільки показують, що відбувається на місці події – що, звичайно, корисно з точки зору безпеки – але й можуть надати додаткову практичну інформацію, яку можна використовувати для прийняття рішень. Важливо зазначити, що одна камера на об’єкті може мати кілька застосувань.

Наприклад, камери дозволяють бачити потік людей або транспортних засобів у певній зоні. Це корисно з точки зору безпеки, оскільки дозволяє відстежувати рух і швидко виявляти інциденти, які потребують уваги. Однак, це також дає корисну і практичну інформацію, яка може допомогти покращити ваші операції. Незалежно від того, чи це розуміння напрямку потоку, чи час, проведений у певній зоні, ви можете використовувати цю інформацію для оптимізації та вдосконалення процесів. Ви спостерігаєте наплив людей в одному місці? Транспортні засоби застрягли в черзі на аномально довгий час? У таких випадках аналітика може попередити робочі групи про необхідність ефективного керування ситуацією – чи то збільшення кількості персоналу під час пікових годин, чи то перенаправлення трафіку для уникнення заторів.

 

Такі дані також можуть бути корисними, коли йдеться про відстеження заповнюваності та виявлення тенденцій. Наприклад, ви можете швидко дізнатися кількість транспортних засобів у певному місці в конкретний час, щоб оцінити, скільки часу вони зазвичай залишаються припаркованими або скільки транспортних засобів використовують зарядні станції. Ця аналітика може допомогти в майбутньому плануванні, наприклад, чи потрібно більше паркувальних місць у вашому районі для мінімізації заторів та покращення потоку. Це можна досягти за допомогою візуалізації даних на інформаційних панелях для відстеження тенденцій. Навіть якщо дані не показують нічого незвичайного, це надзвичайно цінно, оскільки демонструє, що операції працюють гладко та відповідно до очікувань.

 

Використовуйте аналітику для автоматизації

Використання аналітики може бути особливо ефективним, коли мова йде про автоматизацію процесів у відповідь на зібрані дані. Аналітика може покращити щоденні операції, оптимізуючи розподіл ресурсів, водночас зберігаючи або покращуючи якість вашої послуги чи продукту.

Наприклад, автоматично відчиняючи та зачиняючи двері в будівлі в робочі години, ви можете полегшити потік відвідувачів і персоналу та мінімізувати скупчення людей біля входів. Аналітика також може бути корисною для поширення голосових повідомлень в режимі реального часу у випадках довгих черг, або якщо людина очікує в зоні, яку трохи важко побачити персоналу, і навіть для повідомлення прибиральників про кількість людей, які увійшли або вийшли з приміщення. Крім того, ви можете використовувати аналітику для оптимізації паркування та руху транспортних засобів; використання моніторингу заповнюваності може автоматично інформувати водіїв про наявність вільних місць на парковці. У кожному з цих випадків автоматизовані дані допомагають інформувати та покращувати операції в режимі реального часу.

Це ключовий приклад того, як камери, аналітика та інші можливості, такі як аудіо та цифрові повідомлення, можуть використовуватися у поєднанні для оптимізації операцій, при цьому забезпечуючи безпеку людей у даній зоні.

Використовуйте аналітику для зменшення витрат

Використання можливостей аналітики існуючої системи відеоспостереження – це один із способів отримати більшу вигоду від початкових інвестицій. Система пов’язана з багатьма супутніми витратами, тому важливо враховувати її цінність. Замість того, щоб використовувати її виключно з метою охорони та безпеки, є кілька інших варіантів використання, які можуть бути корисними для вас.

Крім того, використовуючи підхід загальної вартості володіння (TCO), ви можете врахувати всі витрати, пов’язані з вашим рішенням протягом усього його життєвого циклу, і краще оцінити загальну рентабельність інвестицій (ROI). Як ми бачили, аналітика може виявитися особливо цінною, коли йдеться про зменшення витрат, чи то через покращення системи управління персоналом за допомогою оголошень в режимі реального часу, чи то через оптимізацію ефективності за допомогою автоматизованих процесів.

Все це сприяє підвищенню загальної доданої вартості вашої системи і гарантує, що з часом ви зможете отримати реальну рентабельність інвестицій.

Заключні думки

Коли йдеться про аналітику, можливості справді майже безмежні. Ви можете отримати багато користі від аналітики, яка виходить за межі традиційної безпеки та захисту.

А в міру розвитку технологій аналітика зможе обробляти більш складні сценарії з більшою точністю. Це може виявитися особливо цінним для вас у майбутньому, тому варто скористатися цими знаннями вже зараз, щоб побачити, як можна отримати максимум від технологій безпеки, які ви вже маєте.