Рішення зі штучним інтелектом допоможуть запобігти злочинам у рітейлі

Важливість безпеки в рітейлі, особливо під час сезону святкових покупок, є надзвичайною. У цьому відношенні штучний інтелект (ШІ) і камери на основі ШІ можуть відігравати ефективну роль. Рішення з функцією голосового оповіщення також можуть слугувати ефективним стримуючим фактором для злочинців. 

Сьогодні магазини та офлайн-рітейлери стикаються з викликами з багатьох напрямків. В умовах жорсткої конкуренції з боку онлайн-суперників офлайн-рітейлерам необхідно забезпечити кращий досвід покупок, щоб привабити клієнтів. Крім того, крадіжки і втрати залишаються серйозною проблемою для роздрібних магазинів.

Штучний інтелект стає в нагоді 

Щоб вирішити ці проблеми, все більше рітейлерів звертаються до відеоспостереження на основі штучного інтелекту, яке може допомогти їм запобігти злочинам, звести до мінімуму конфлікти і поліпшити якість обслуговування клієнтів. 

Найпопулярніші інструменти інтелектуальної відеоаналітики включають підрахунок людей, теплові карти, моніторинг заповнюваності та керування чергами, які можуть підвищити прибутковість. У країнах, де немає суворих законів про конфіденційність, роздрібні торговці використовують розпізнавання облич для ідентифікації потенційних злодіїв і порушників спокою, тоді як багато рітейлерів також намагаються автоматизувати перевірку віку для продажу тютюнових та алкогольних виробів, хоча й дещо безуспішно. Проте це технологія, яка допомагає боротися зі зростаючою агресією проти персоналу роздрібної торгівлі, оскільки прохання персоналу підтвердити вік може швидко перерости в словесні та фізичні напади. 

У зв’язку з цим, автоматизоване паркування, яке забезпечує більш плавний і безпроблемний процес паркування, все більше впроваджується в торговельних центрах і універмагах. У цьому відношенні розпізнавання номерних знаків, багато з яких засновані на штучному інтелекті, також може відігравати певну роль. 

Автоматизоване паркування стане основним трендом завдяки можливості інтеграції з платіжними системами та спрямуванню водіїв на вільні місця, а також визначенню місцезнаходження їхніх автомобілів. Це не тільки зробить паркування більш зручним і поліпшить досвід відвідувачів у таких місцях, як торгові центри, але й забезпечить більш безпечне паркування завдяки більшій кількості камер, а також операційну ефективність для операторів паркування без ризику неплатежів і втраченого доходу.

Інтелектуальні голосові повідомлення 

Коли камери зі штучним інтелектом інтегровані з попередньо записаними голосовими повідомленнями, вони можуть краще стримувати злочинців від скоєння злочинів у роздрібній торгівлі. Ці голосові повідомлення можуть містити такі фрази, як «Увага, перебування в цій зоні суворо заборонено» або «Цей магазин обладнаний сучасними системами відеоспостереження». 

Інтелектуальні системи голосового оповіщення призначені для автоматичного виявлення та попередження вештання без діла та іншої підозрілої активності в периметрі магазину. Використовуючи сучасні камери зі штучним інтелектом у поєднанні з налаштованими аудіоповідомленнями, допоміжним освітленням і сиренами, системи голосового оповіщення виявляють людей і транспортні засоби, які блукають або поводяться підозріло, з точністю до 99.9 відсотка і попереджають їх про присутність охорони і можливі дії правоохоронних органів.. 

На відміну від рішень з простою системою реагування, автономне голосове оповіщення використовує багатоступінчасту послідовність оголошень у поєднанні з додатковими візуальними та звуковими засобами стримування, пропонуючи індивідуальну реакцію на різні ситуації, такі як вандалізм, вештання без діла, нишпорення у сміттєвих контейнерах, несанкціоноване залишення автомобілів у неробочий час та інше. Зокрема, система діє як потужний стримуючий фактор від крадіжок зі зломом, націлюючись на людей та транспортні засоби біля дверей та інших точок входу в неробочий час.