Зрозуміло, що безпека є критично важливою складовою для ресторанів швидкого харчування (QSR). Завдяки розширеним технологіям безпеки, все більше операторів QSR забезпечують безпеку приміщень та поліпшують досвід клієнтів. Ця стаття детальніше розглядає це питання.
Ресторани швидкого обслуговування також відомі як ресторани фаст-фуду. До них належать такі відомі бренди, як McDonald’s, KFC, Burger King, Subway, Wendy’s і Taco Bell. Можна з упевненістю сказати, що ці ресторани є частиною повсякденного життя.
Проте QSR також стикаються з низкою проблем і больових точок, які вимагають більш досконалих систем безпеки. Шон Фолі (Sean Foley), старший віце-президент з питань успіху клієнтів в компанії Interface Systems зазначає, що керівники ресторанів часто стикаються з такими проблемами:
- втрати на касах (як через шахрайство, так і через помилки співробітників);
- недостатня швидкість обслуговування на лініях роздачі, які зараз більш завантажені, ніж будь-коли;
- і, звичайно ж, іноді неконтрольовані клієнти.
До того ж, вони зазвичай покладаються на нестандартну інфраструктуру безпеки, що створює проблеми з обслуговуванням і навчанням персоналу і призводить до низького рівня дотримання правил безпеки. Хибні тривоги, сліпі зони камер спостереження на розширених місцях видачі замовлень і парковках, а також застарілі системи контролю доступу – це лише деякі з проблем, які необхідно подолати QSR.
Зараз у сфері швидкого харчування відбувається модернізація у бізнес-процесах та технічних засобах безпеки, щоб відповідати новим вимогам. Компанія Interface Systems поділилася своїми прогнозами щодо технологічних тенденцій, які вплинуть на QSR у 2023 році. Коротко вони виглядають наступним чином.
Рік, коли камери почнуть замінювати системи сигналізації
За словами Фолі, 2023 рік може стати роком, коли камери на основі штучного інтелекту (ШІ) почнуть замінювати традиційні охоронні сигналізації та більш прості системи відеонагляду.
Камери спостереження є звичним явищем у багатьох ресторанах швидкого обслуговування та розташовується у різних місцях по всьому приміщенні та зовні. Мета цієї стандартної конфігурації – вирішити традиційні проблеми безпеки, такі як запобігання крадіжкам, забезпечення відеодоказів після інциденту і підвищення безпеки співробітників і відвідувачів. В той же час камери з відеоаналітикою на основі штучного інтелекту можуть допомогти ресторанам вчасно виявляти аномалії та небезпечні ситуації без необхідності постійного контролю з боку людини. Камери, що реагують на рух, які можуть ідентифікувати рух людини або транспортного засобу, можуть стати першою лінією захисту для превентивного виявлення загроз.
Крім того, камери зі штучним інтелектом можуть застосовуватися не лише в сфері безпеки. Вони можуть надавати QSR розширену бізнес- та операційну аналітику, яка інформує і підтверджує рішення від дизайну ресторану до обслуговування клієнтів і значно покращує їхні прибутки. Такі розумні пристрої можуть допомогти зрозуміти поведінку клієнтів всередині ресторанів та в зонах швидкого обслуговування, наприклад, вікнах видачі замовлень. Такі дані, як перешкоди на касі, вподобання щодо столиків і швидкість обслуговування, можна точно виміряти, щоб оптимізувати дизайн ресторану, розташування місць і процес замовлення.
Парковка – як новий ресторан
За словами Фолі, пандемія змінила харчові звички споживачів, і QSR прийняли цей виклик, пропонуючи своїм відвідувачам більшу зручність і гнучкість у замовленні та споживанні їжі за межами традиційного ресторана у приміщенні.
Парковки все частіше перетворюються на величезні центри здійснення транзакцій для ресторанних мереж з розширеними можливостями для відвідувачів використовувати парковку для розміщення замовлень зі своїх телефонів та споживання їжі. Відеоаналітика за допомогою штучного інтелекту може збільшити швидкість обслуговування за межами ресторану.
QSR-заклади інвестуватимуть у покращення сервісу обслуговування на виїзді
Визначальною характеристикою закладів швидкого обслуговування є наявність сервісу drive-thru (замовлення не виходячи з автомобілю, «через вікно»). Причому великі ресторанні бренди звітують про значне зростання продажів через drive-thru за останні кілька років. Щоб забезпечити кращий сервіс, QSR знову звертаються до технологій безпеки.
Замовлення на виїзді («через вікно») стало новим «полем битви» для ресторанів, які прагнуть залучити клієнтів, порадувати їх швидким обслуговуванням і зручно упакованою їжею, а також змусити їх повертатися за новими стравами. Ресторани інвестують у набір технологічних рішень і концепцій для drive-thru. Відео з камер у зоні роздачі можна аналізувати за допомогою алгоритмів комп’ютерного зору в режимі реального часу, щоб збільшити продажі, підвищити точність замовлень, зменшити кількість претензій щодо повернення платежів, виявити проблеми з безпекою харчових продуктів і відстежити відмову від замовлення перед покупкою.
Хмарні рішення для безпеки будуть набирати популярності
Хмарні технології можуть принести багато переваг для QSR. Як каже Фоулі, швидкий перехід на хмарні фізичні рішення є благом для мережевих ресторанів, що мають кілька закладів. Хмара забезпечує централізовану систему керування фізичними пристроями або датчиками, такими як камери, пристрої для виявлення вторгнень і пристрої контролю доступу, з будь-якого підключеного пристрою або застосунку для смартфона. Коли менеджери ресторанів призначаються на інше місце, їм більше не доводиться заново вивчати все, що вони знають про керування безпекою, через те, що вони мають справу з абсолютно новим набором кодів доступу та пристроїв.
Однак це не заперечує цінності локальних і гібридних рішень. QSR повинні співпрацювати з постачальниками послуг, які можуть оптимізувати їхню технологічну інфраструктуру і порадити найоптимальніші хмарні, локальні або гібридні моделі, виходячи з міркувань безпеки, вартості та зберігання даних.